2 februari 2011

Sokken

'Als ie het lef heeft om zijn sokken aan te houden, staak ik. Ik schop hem uit bed. Linea recta. Kan niet, vind ik'

Ik hoor het zo vaak: vrouwen knappen af op het dragen van sokken in bed. Tijdens de daad.

Im like: girl, are you serious?

Heb jij tijd om naar zijn voeten te kijken? Wil jij überhaupt zijn poten zien? Onder het mom van 'ik heb voetbalvoeten'/'voeten verzorgen vind ik gay' en nog meer van die onzin heb ik al heel wat traumatische indrukken opgedaan. Dat en die schaafwonden de ochtend erna als ie met zijn crusty soles en kalknagels langs mijn been of waar dan ook is geweest, maakt dat ik heel blij ben als ie zijn sokken aanhoudt. Mijn oog stopt dus automatisch op eh.. navelhoogte. Pure zelfbescherming. Alleen daarom ja :)

Het niet cool vinden dat ie zijn sokken aanhoudt in bed is potverdikkie een luxeprobleem van heb ik jou daar. Jullie zijn daar, gettin ya grooves on, niks of niemand die je stoort, alles werkt, je gaat in elkaar op, zweet in straaltjes over zijn rug, je dijen trillen, the neighbors know his name, alles.... en jij stopt the show voor twee lousy stukjes stof waar je toch niks mee hoeft? Really?

Ik weet niet of ik jaloers moet zijn of medelijden moet hebben.

Je seksegenoten ('kennissen van me') strugglen met mannen tussen hun benen vandaan trekken die direct down under gaan (dat mot ik nie), big egotisticals, guys die spontaan allergisch zijn voor rubber, falende naaktslakken en wat al niet meer en.jij.durft.te.zeiken.over.sokken?!

OK. Is je goed recht. Maar toch......

3 opmerkingen: