27 december 2010

Jammer.nl of het dissen van je grenzen

Je leert iemand kennen.
Leuk.
Hij is grappig, intelligent. Niet onaantrekkelijk zeg maar; ook mooi meegenomen.
Jullie praten elkaar de oren van de kop over van alles en nog wat.
Hij vindt het zo cool dat je down to earth bent. Over van alles kunt praten. Niet bang bent je mening te delen en hem op zijn plek zet in plaats van overal ja en amen op te zeggen. Dat je niet materialistisch bent en je niet opstelt als een slet. Dat zegt ie in ieder geval. Tegen zichzelf ook. Waarschijnlijk om goed over te komen.Om zijn doel te bereiken, whatever that may be.

Want als ie binnen de kortste keren met vragen komt over hoe jij bent in bed en hoe jij zus en zo doet en jij hem rustig  duidelijk maakt dat je niet down bent met daar met zomaar iedereen over te converseren, ben je, en ik quote: 'suffff'.

Laat mij maar suf zijn. Ik ga daardoor heus niet ineens wel hete conversaties met je aan hoor. Ik weet heel goed wat ik wil en niet wil en kan en niet kan. Waarom zou ik jou dat aan je neus hangen als je daar misschien nooit persoonlijk iets mee te maken zult hebben? What about, als alles klikt vind je het vanzelf uit? Snappen mannen dan niet dat het zo makkelijk kan zijn?

Ik laat me niet aanpraten dat ik suf, ouderwets, saai of whatever ben alleen maar omdat ik niet meega in wat jij wil. Ik heb mijn eigen wil en mening en die volg ik, dat vond je zo leuk, remember? Sorry als het niet mijn ding is om te dirty talken met een total stranger. Ik zie er gewoon absoluut het nut niet van in. Ik ben daar te nuchter voor. Geen woorden maar daden zeg maar. Ja natuurlijk hou ik van sex. Ik doe het ook graag. Het windt me alleen niet op om van jou te horen waar jij goed in bent, midden op de dag terwijl ik op kantoor zit en we nog niet eens verder zijn gekomen dan drie telefoongesprekken. Ik vind dat liever gewoon al doende uit en als we niet samen daar gaan dan kan het me ook niet schelen.

Als je dat niet trekt en je interesse wegvalt: fok jou. Maar dan anders. Je onderstreept juist mijn punt. IK MOET NIKS ;) Ga jij maar naar de volgende. Zodat je je zin krijgt en tegelijkertijd kunt klagen over de sletten van tegenwoordig. Is makkelijker he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten