15 december 2010

Parels voor de zwijnen

Ik hoor jullie opmerkingen wel.
Als het aan jullie lag, durfde ik zonder masker op mijn kop de deur niet uit.

Want ik heb geen lushious lips, geen curvacious hips, geen cup F in combinatie met een wespentaille en mijn bil is verre van een bijzettafel.

Jullie mannen gaan voor  A+ ONLY! Minder dan dat mag niet eens in jullie schaduw staan! Daar krijgen jullie geen boner van, jullie doen nog liever de 'Haribo'.

We vergeten voor het gemak ff jullie eigen crusty feet, bierbuik, navelpluis, kippenborst en die u-bocht in ya dick.

Ik lach.

Want ik weet dat er echt wel dime pieces bestaan. Uiterlijk EN innerlijk nice. Ze zijn er. Tuurlijk! Yup. I ain't even hating.

MAAR

Aan jullie arm lopen ze niet.

Nee, als ik me buiten begeef (want ja, dat doe ik toch echt, zonder berouw want ik weet) dan zie ik jullie met hood rats. De tip drills met plastic haar. Met gewoon leuke, lieve girl-next-doortypes als jullie geluk hebben.

Ja, ik lach. Ik kijk je aan en ik lach.

Want ik weet. En jij weet.
Now stop calling me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten