29 december 2010

PLEASE REPEAT AFTER ME



IJUSWANNAFUCK

Simpel. Duidelijk. Eerlijk. Just the way I like it.
Vanaf hier kan het twee kanten opgaan:
1. Ik ook. Let’s do this
2. Ik niet. Let’s go our separate ways

Vertel me, alsjeblieft, waarom de dingen altijd veel ingewikkelder gemaakt moeten worden? Is het omdat je graag mindfucked? Kan je een straight up 'ik niet, bye' niet aan? Wil je de touwtjes in handen hebben? Wil je die meiden die niet zomaar 'ja' zeggen alsnog veroveren, alleen voor een wip? Streelt dat je ego? Denk je dat je moet doen alsof je niet alleen maar wilt neuken, mij echt leuk vindt, een band met me opbouwt, m.a.w. je hele trucendoos opentrekken, zodat ik denk dat je ‘anders’ bent en….. we gaan neuken?

One way or the other: jij wilt sex. Of je dat krijgt, is een fifty fifty chance. Waarom moeilijk doen? Als ik nee zeg, dient er zich morgen, misschien dalijk al een ander aan die ja zegt. Dat weet jij, dat weet ik. Waarom voer je een act op, just to get the pussy? Best pathetisch. Is niet nodig. Neem van mij aan: eerlijkheid duurt altijd het langst. Dus wees gewoon duidelijk over je intenties naar vrouwen. De meesten van ons kunnen dat echt aan. Oefen anders eerst voor de spiegel. Je zult me dankbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten