14 januari 2011

Uithuwelijken is de toekomst

Want:

-          Verzekerd van een partner (ongeacht uiterlijk/innerlijk; er is genoeg voor iedereen)
-          Belastingtechnische en andere financiële voordeeltjes
-          Bruidsschat: investering en verzekering dat ie je niet zomaar verlaat (en anders is ie broke en ik geef niks terug, dussss)
-          Gezamenlijk doel (of vijand (bijv. kutfamilie), maar dat schept wel mooi een band!)

Nee hoor, dat is allemaal helemaal zo achterlijk nog niet..

Ik denk dat het best nog eens heel populair kan worden. Of in ieder geval een passende oplossing kan zijn voor het luxeprobleem van de vrije mens anno nu. Ik bedoel, ik ken heel veel single mannen en vrouwen. We maken elkaar gillend gek. Zogenaamd heeft iedereen de beste bedoelingen en willen we hetzelfde, maar op de een of andere manier botert het voor geen meter. Ergens gaat er dus iets mis. Ik spreek natuurlijk ook uit eigen ervaring.

Dus wat doen we dan? At the end of the day sluiten we ons weer allemaal op in onze eenpersoonshuishoudinkjes, met computertje en gemiddeld 0,75 stuks huisdier (bij voorkeur kat of vogel). Eenzaamheid en isolement is exclusief voor ouderen? Ik dacht het niet! Hoe moet dat nou verder dan?

Een betere wereld begint bij jezelf. Ik ben bij deze available voor match making.  Bij gebrek aan vader: wie geeft mij weg? Mail me voor mijn wensenlijst, hihi.

2 opmerkingen:

  1. You've got one hell of a problem right now. Imma hook ya up with a shitload of.. ehm... potentiele...ehm.. husbands.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij er zoveel kunt vinden: be my guest! Wil je nog een wensenlijst en denk je aan de bruidsschat ;)

    BeantwoordenVerwijderen