15 januari 2011

Flabbergasted

Buurman versie twee totally knocked me off my feet met een bericht, zomaar uit het niets:


Hey green eyes,


Hoe is het?


Leuk dat je aan me dacht.
We had some good times maar het is gewoon gegaan zoals het is gegaan.


Ik heb heel veel van je geleerd en mijn waardering is groot.


Je hebt een plaatsje in mijn hart, krullebol. Onze paden zullen zich wel weer kruizen. Alles op zijn tijd.


Till we meet again ;)


Zo. Slik. Ik ben er best wel eventjes stil van. Ik ben onder de indruk. Ik voel me vereerd en een beetje schuldig ofzo. Hij had dit helemaal niet hoeven doen. Wat lief. Wat ruimhartig. Wat goed dat ie zomaar zulke woorden kan uiten. Ik doe het hem niet 1,2,3 na al zou ik dat wel willen. Hoppa, daar krijg ik zomaar een Groot Gebaar in de schoot geworpen. I guess I did something right in the end. Mijn waardering is ook groot, sprinkhaan <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten